Header Ads

Loading...

Travel Agency Scammer, D'tourstationtravel sdn.bhd

Loading...
Travel agency SCAM org ! please spread this .

1 may smpai kat colmar tropical , frontdezk cakap takde orang booking atas nama saya .

Call management mreka , no answer . Jadi dh smpai ptg , colmar plak atas bukit gelap nk turun mmg tak lah .

Waspada Agensi Pelancongan Penipu, D'tourstationtravel Sdn Bhd

Terpksa kluar duit penginapan yg spttnya dah settle sekali lagi pd colmar . Ok dgn hrapan mreka salah / terlupa book walhal dah confirm !

Then 3 may dh hilang penat balik dr holidays masa tu , try wassap mereka yg bt confirmation book hotel .

Mreka bg alasan , terlupa . Then sy cakap mahu refund for both of payment , yg BAYAR KAT GROUPON & BAYAR ON THE SPOT ! 

Mereka cakap tggu 30 days hr bekerja , ok assume to get payment around this month bulan 6 lah kan , 2hari lepas wassap sekali lagi , diorang cakap saya kena contact dgn management owner sendiri pasal diorang dah tak incharge masalah sy .

Ok WHAT ! after 30hari nk cakap dgn u pnya boss yg katanya kat overseas , tup2 hari ni terpksa mesej sendiri dgn boss kononnya ..

Marahlah aku dlm wassap dgn staff mreka , geram pumya pasal aku apa .. berdentum2 laa aku speaking dan rasa nak sepakingggg !! Perghh .

Scroll fanpage dtourstation , tgok ada la 2 3 org bg feedback benda yang sama apa yg aku alami . 

Pantas aku taip perkataan maki kat org yg dok mainkan aku dr 3 may hr tu smpai skrg .

Pandai plak die ckp i assume u have fasting today , im as a chinese also did not use kind of word . 

Woha ada hati rupanya . Ko dah scam duit org beribu pejam dan telan je . Takpe2 , blom thu lg kuasa media skrg cmne kan ! Now watch here .

Aku bt posting ni nk pihak GROUPON ban syarikat ni dari trus menawarkan promosi SCAM , supaya orang lain tak kecewa saat smpai ke destinasi hotel x dpt masuk .

Syarikat lain mcm groupon yang tawarkan khidmat place advertisement pon WAJIB BAN !

Please spread this pd siapa yg baca . 

Dh malas nak pk duit terbang melayang , asalkan org lain x terkena dan WAJIB BERHATI2 . Huhh !! - Aisyah Najihah

Travel Agency Scammer, D'tourstationtravel sdn.bhd

D'tourstationtravel sdn.bhd Scammer

D'tourstationtravel sdn.bhd Scammer

Travel Agency Scammer

Travel Agency Scammer

Agensi Pelancongan Penipu

Agensi Pelancongan Penipu

Agensi Pelancongan Penipu

Agensi Pelancongan Penipu

Agensi Pelancongan Penipu

Kemaskini

Mengikut pengamatan kami, Facebook Page D'tourstationtravel sdn.bhd kini dinyahaktif buat sementara waktu kemungkinan besar untuk menjernihkan keadaan buat masa ini sebelum diafktifkan semula.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.