Header Ads

Loading...

Tanda-Tanda Lelaki Tidak Mahu Berpisah Dengan Anda

Loading...
KEBIASAANNYA lelaki boleh berdikari dan tidak bergantung dengan pasangannya. Malangnya, ada beberapa lelaki yang terlalu merasakan tidak aman sehingga selalu melekat dengan pasangannya itu. 

Persoalannya, bagaimana bila perkara ini terjadi dengan anda? Menerusi YourTango, kami kongsikan kepada anda tanda-tanda seorang lelaki masih memerlukan anda dan tidak mahu berpisah dengan anda.

Petanda Lelaki Tak Nak Berpisah Dengan Anda

1. Dia tidak mempunyai teman atau kepentingan

Dia tidak pernah menyebutkan mempunyai teman dan bergaul dengan siapa pun kecuali anda. Di luar pekerjaan, dia pun tidak mempunyai minat atau hobi. Atau mungkin dia mempunyai kedua-dua perkara tersebut namun lebih memilih menghabiskan masa dengan anda.

2. Selalu berfikir anda masih mencintai bekas

Dia yakin anda masih mencintai bekas kekasih anda, malah bila realitinya anda telah berpisah selama bertahun-tahun dan sebenarnya perasaan yang anda miliki hanyalah kekecewaan, kebencian, jijik, dan kemarahan. Rasa tidak amannya begitu kuat sehingga merasa tidak boleh melihat sebab dan meyakinkan dirinya sendiri.

3. Dia mengatakan sangat mencintai anda

Terlalu awal dalam hubungan, bila mengatakan bahawa cinta sejatinya adalah anda. Diperlukan waktu yang lama untuk mengenal seseorang dan mencintainya secara mendalam.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.