Header Ads

Loading...

“Menyesal Guna Servis Ejen Luar Bercuti Di Pulau Perhentian”

Loading...
Jangan Ambil Servis Ejen Luar Untuk Bercuti Di Pulau Perhentian

1. Transport & penempatan

jgn sesekali deal dgn agent luar tuk segala urusan di PULAU PERHENTIAN. da la kami bercuti bwk family dgn ada org tua dan anak2 kecil...dr mula urusan kat jeti da nmpk kami ni mcm di anak tirikan...muka ejen yg berurusan langsung xnmpk..smp pulau lagi besar masalah...kami xde bilik langsung..plus ada lgi dekat 100 org xberbilik under ejen yg sme...EN HANAN!!!full payment da d buat mse kat jeti besut...time tu rasa nak maki je...da rasa kena tipu giler2...lastly dorg sediakan 2 bilik tuk d sumbat seramai 15 org tuk 1 malam...mlm kedua baru di beri lg 2 bilik...dlm kepala family mmg nak buat report polis je...

2. Urusan aktiviti

da la dengan ramai sgt org...org yg ptot handle aktiviti kami mcm buat kami anak tiri lagi...time management OUT!!!10x nak kena tnya org yg incharge n 10x jugak kena bg taw kami customer siapa n berapa org..bila n bila turn kami?kami org pertama kat jeti tggu boat nak buat aktiviti,kami juga org terakhir d angkut ke tmpt aktivit...ptot kami pergi few places,end up dgn aktiviti snorkeling semata2..WTH!!!tp nsib ada pakcik boat tu yg sgt baik...so hilang gak rasa stress on second day tu..happy tgk anak2 enjoy...n nasib sebab semua da penat,so malas nak g tanya lgi n lgi tuk aktiviti lain...

3. Makanan

dlm perjanjian akan d beri mknan 3x sehari...yes mmg 3 kali...tp dgn makanan ala kadar...time BBQ hanya ada bihun/nasi goreng n kami cuma d beri ayam sahaja??ayam je ok!!!berbeza sgt dgn chalet yg kami pernah sewa dulu...mcm2 jenis hidupan laut d sediakan tuk mkn mlm BBQ...WTH!!!

rupa2nya...mlm pertama kami ada berborak dgn org kampung...dorg kate yg ejen ni da banyak MENIPU org...aku ulang...MENIPU ORG!!!under ejen ni je,dye ada 80 org ejen2 lain..n org2 kampung perhentian ada pesan...pe2 next time amik package direct dgn resort/chalet/hotel..mmg berbeza sgt layanan amik dari ejen compare dgn chalet/resort/hotel...sbb last time pernah amik drpada direct chalet...mmg tip top service...n i tot amik dgn ejen service will b the same...tp...........pe2 pun kami akan tetap menuntut refund tuk bilik 1 malam...xkan kami halalkan pe yg ko da tipu kami...aku rasa terkilan sgt dgn holiday kali ni...excitement kami sefamily bertuka dgn kekecewaan!!! - Nazirah Nari

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.